BINGO-LOTTO

Precis som varje lill-jul så sitter familjen och spelar Bingo-Lotto, var så jävla nära att vinna en resa till alperna haha så jävla surt när man är nära!!!

Lotta Engberg har blivit lite smått tråkigt och jag har satt på The Ugly Truth och kollar på den på datorn samtidigt som jag taggar till sista bingot. (NU BÖRJAR DET BTW, VÄNTA 2 MIN) ...fan jag vann ingenting :(!

Iallafall så än så länge är det en rolig film, gerrard (?) killen från PS i love you är så snygg



Igår så var jag, Hagman, Frida, Anna Jönsson och Angelica ute och åkte pulka, sedan sov Angelica hos mig för att vi skulle åka till stan i dag och handla julklapp till min mamma från min halvpappa
Det jag skulle komma fram till var att jag har flertals bilder att lägga in, och jag ska leka rutinerad bloggare nu och lova er att dom kommer in innan jag går och lägger mig i kväll.


Nu ska jag sörja för att jag inte vann en volvo som jag var en 69a i från och kolla på söt film, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0