ENGLISHMAN IN NEW YORK

Genom Jeppe har Hagman hittat ett nytt spel som man kan ladda ner på iPhonar.
Hagman laddade senare ner det på Melindas iPhone och nu har även jag det såkallade: Rat on a scooter.

J-A-G-Ä-R-F-A-S-T

Haha, Melinda följde med mig hem efter skolan och fram till 19.30 låg vi i min soffa under ett täcke, spelandes på vars en telefon, lyssnade igenom IDOL 2009 albumet, drack varm oboy och käkade lussekatter.
Rätt mysigt faktiskt, förutom att vi nördar utan dess like. Det tråkiga är att vi inte är ett dugg bra egentligen. Men nu har jag faktiskt slått mitt high score ett antal gånger =D
Rat on a scooter är då en råtta på en moped som jagar ostbågar hahaha

Har hunnit kika på halv åtta hos mig (som vi alla i familjen kollar på i princip varje dag det sänds) samt Pernillas Wahlgrens jul.
Nu ska jag finslipa min svenskaredovisning som jag måste göra i morgon.

Tjenixen


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Okej! :) Jag ska se om det blir bra med det du ville ha från början, fick nämligen en liten idé men om det inte blir bra så får det bli Gavin DeGraw! :)

2009-12-10 @ 10:04:53
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0