FÖR ALLA RÄDDA MÄNNISKOR

Hajhajhajhaj!
Kan ju berätta lite om min helg om ni finner det intressant.

Fredags: Åkte först till Kungsbacka och handlade lite. Bland annat ett par Nudie Jeans, Adidas tröja, Ett par skor, Manchetser United boll och lite annat smått och gott.
Körde sen till hotellet, käkade lunch, sen duschade vi och tog spårvagnen till Liseberg. Gick på julskyltningen samt Hotell Gasten i någon timme, fett mysigt och sen vandrade vi bort till Skandinavium. Haha min syster kom med förslag att vi skulle sjunga sing star så där stod vi precis vid ingången där alla gick in och sjöng Take me home, Country Roads och typ 200 pers började klappa med, så jävla skämmigt att jag dör bara jag tänker på det hahaha. Sen kollade vi då på IDOL, vilket var helt fantastiskt!! Stämingen, musiken, WESTLIFE!!, Calle, Erik, Jihde!!gud!!

Kom hem igår vid halv två, gjorde mig i ordning och stack senare på bio med lillebror, Melinda och kollade på New Moon. Sen hem till Hagman och sov med Jingle Mel :D Vaknade runt tio i morse för vi var kattvakter haha och katterna kunde inte hålla snattran :(

Stack hem vid fem tiden, och nu ska jag fixa inför min svenska redovisning till imorgon. HEHE
Har haft en redigt bra helg med andra ord

Pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0