JUMPING JACK FLASH

Är helt jävla död med blåmärken över hela kroppen och en förkylning som jag inte vill tacka gud för!!
Var som sagt(skrivet?) ute och åkte pulka i går med Bill och Bull och det var inte lugnt..som ni kanske förstod är det därifrån jag fått alla blåmärken, haha. Först gled vi ner med vanlig pulka och snowracer från backen, sen gick vi vidare med att vi satt i sopsäckar och inte på dem haha och sen satt jag i platspåsen och skulle hålla i henrics pulka när han åkte och det var ju fan det roligaste!

Resten av kvällen skulle egentligen spenderas på bio med hag och mel men det var ju förfasen Anna Ankas jul :D
Sen kollade jag på Föräldrarfällan och somnade.

Kul information? Kanske inte!
Bryr jag mig? Hihi nah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0