KEEP IT GOING LOUDER

Blev en liten roadtrip runt i Skåne, haha Eva tyckte att vi behövde komma ut så vi inte blev fyrkantiga i huvudet av att sitta vid datorn.

Vi var en sväng inom Lindab Arena och släppte av J-O och hans vän för de skulle glo på Rögle.
Sen körde vi till Magnarp(?) haha sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt öde, hämtade iallafall Henric.

Nu ska vi käka Älg-bog-stek med potatis och sås, gött
Sen ikväll blir det tydligen ingen kväll med the old girls utan jag och Melinda drar ner på Mezo istället och ett alternativ efter är att gå på fest på Dalhem med min granne, hmm. Låter inte lockande när jag ska till Ullared sju i morgon bitti.

ATM har jag så tråkigt att jag tänker tömma min mobil på lide bilder och lägger upp dem snarast, najsss
Musiktips kommer också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0