NEVER TOOK THE TIME

När folk som man inte träffat på över 2 år, som man umgåtts med varje dag innan skriver på msn, då blir man glad.
På den tiden då jag gick i skolan på Maria Park (Västra Allé skolan) så var Felicia och jag tajta som siamesiska tvillingar, haha. Tyvärr så har jag inga bilder kvar från den gamla goa tiden med henne men hon hade några snuskigt hemska bilder hahaha. Det enda positiva med bilderna var att de väckte så mycket minnen, nördiga som vi är kommer vi i håg allting detaljerat också.

Haha här är en bild då vi tog på oss allting vi hittade i princip.
Väldigt inne med blå ögonskugga runt om ögonen, brun ögonskugga på kinderna i runda ringar och lila läppstift.Eller?



Vågar inte lägga in fler bilder :( kan ge lite ledtrådar så kan ni föreställa er själva:
Elvis-frilla, Vampyrdräkt runt benen, Trollstav mellan benen, guldig handväska med paljetter samt en guldig schal med paljetter...

For your information så kom Felicia ihåg att tröjan jag har på mig på bilden, där sitter 3 kronor på vänstra bröstet (högra på fotot, men det är ju fel håll) iallafall så hade vi stora artistdrömmar och Felicias mamma sjöng/sjunger(?) i ett band då vi fick följa med till ett rep och sjunga till när bandet spelade osv.
För att komma till saken så fick vårt låtsas band som vi då startade heta 3 kronor. Idéen kom från just denna tröjan, soft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0