WE'RE NOT GONNA LIVE IN FEAR

Om man kollar igenom lite tester på bilddagboken så står där ''har du någonsin handlat godis för över hundra kronor någon gång?''

Haha idag på MAXI var där en kvinna som handlade godis för 1092 svenska kronor.sjuk.

Stod och sneglade mot godishyllan när jag upptäckte att någon stod och tömde lådorna högst upp (ni vet det godiset som alltid står högst upp med papper på?) haha så vid ställde oss vid ett sneaky ställe så vi kunde hålla koll på henne. Efter att hon fyllt 3 plastpåsar med choklad och fått mördarblicken av en liten pojke som förmodligen var ledsen över att hon tagit allt godis till sig själv så gick hon till kassan. Sen sprang jag snabbt och  tog någonting för att vi skulle kunna ställa oss bakom henne och 1092 kronor gick allting på. Det är mer än ett studiebidrag. Haha jag hoppas innerligen att hon hade en väldigt bra anledning :( Alexis hade sagt att hon skulle söka upp en ''psykopat'' att tala med haha



Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Åh tack så mycket! :D Eftersom du skriver så fina ord så kan jag göra ett undantag, haha. Det är bara att tala om vad för sorts design du hade tänkt dig. :)

2009-12-09 @ 15:22:41
URL: http://papercup.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Haha jo, lite förvirrad blev jag xD Det enda som kan bli lite svårt är alla grejerna i headern, oftast blir det inte så värst snyggt, det blir mest rörigt :/

2009-12-09 @ 21:15:39
URL: http://papercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0