BABY YOU CAN HAVE WHATEVER YOU LIKE

Sitter med mjöliga fingrar då jag är mitt uppe i bullbak.
Kände mig inte bra i morse så jag stannade hemma (nej det berodde inte på matteprovet för jag har pluggat suckers!, jag kan faktiskt sånt + ni som läser detta och samtidigt tror ni vet varför jag kommer försent ibland eller stannar hemma av en anledning, jag väljer bara i bland att inte berätta för er, så sluta tro att ni vet (att jag skiter i skolan), hihi tack)


I ALLA FALL! Melinda var tydligen inte heller i skolan idag (om någon lärare läser detta så kan man faktiskt vara hemma samma dag UTAN ATT PLANERA DET!!) haha oki jag ska sluta lacka..

Men så gjorde vi dunder frukost med hallonsmoothie, ägg, tomatknäckebröd(en favvo) osv, och så kollade vi på seventeen again, askalas!

Somsagt gör jag lussebullar nu och har sällskap av mor och lillebror. Dom som kommit ut ur ugnen redan är iallafall magnifika och...gigantiska? =D

Ikväll är det paradise hotel, HEHE WIIIIIIIEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0