BEG-G-G-G-G-G-G-GG-G-G-INNING TO OVERDRIVE

tJo!
tänkte inte skriva så mö utan lägga upp lide bilder istället.
Men i Lördags åkte jag hem till Matilda och kollade film med Matilda, Mathilda, Ellinor och Louise. Sedan avslutade vi kvällen/natten med anden i glaset som dessvärre inte fungerade :((

I går var jag bara på väla med Snoopavic, sen kollade vi OTH @ maaaah crib.
Skola idag som vanligt, var uppe i tid och åt till och med frukost. Missade såklart bussen hoho :(
Men sen åkte jag då dit, hade svenska. Tråkade lite med Lennart. Sen Samhälle. Gick runt och fotade på skolan till på lördag när vi ska ha öppet hus. Sen hade vi text, så skulle vi skriva en artikel om en gata haha, stack till Nic och intervjuade litta folk där sen tillbaka och skrev.

Kul sen att vi slutade 16.10 och så fick jag vänta på busshelvetet i en halvtimme i det mycket mycket värma vädret, brrr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0