HAHA nu ska jag fantamej bli en i mängden och hissa och dissa


IPHONE!
Imorgon får jag min iPhone och på Fredag får Melinda sin, vi är fett lyckliga!!

SKRATT!
Haha finns fan ingenting bättre, skrattade nästan upp hjärtat i dag när jag och snoopa satt och snackade, fyfan.

SKÅNEMEJERIER!
Snart är det ju jul igen och pepparkaksfilen kommer ut, can't wait



HÅKAN!
Hahaha det är min enda diss. Håkan är då en människa som jagar tillsammans med min halvpappa,sjukt tråkigt är han. Han ringer konstant och sen när han är här så är han bara allmänt osocial och stirrar på en som om man är dum i huvudet, vilket jag kanske är men han är fan tråkigare än vad jag är dummare. Det är nog höjden av tråkighet


Kommentarer
Postat av: meli

HAHAHAHHAHAHAHAhAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA KALKON-HÅKAN <3

2009-11-04 @ 22:08:19
URL: http://mklf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0