IT'S LIKE MY iPOD STUCK ON REPLAY

Eftersom jag inte skrivit sen i Lördags så tänkte jag göra det nu :)
Om vi börjar med Lördagen så stack jag, Sture, Angelica och Aleksandra till Pistachia och köpte massa gott och sen gick vi hem till Aleksandra och kollade på 13 going 30, haha så jävla rolig film. Efter det drog vi på en random fest på Tågaborg men stack lika snabbt som vi kom typ, träffade även lilla Jonte som var på besök :D

I Söndags var jag på väla med Sture och checkade läget, handlade dock ingenting :( hehe.
I Måndags var det skola och vi fick sluta tidigt eftersom vi slapp texten hihi soft, på kvällen var jag med Melinda och Henric sen stack han på träning och sen busade vi.
Igår mötte jag upp Carolina i stan och tog massor med foto på henne, kom hem vid halv åtta och somnade dirr.
Idag har jag varit i skolan då vi fick sluta klockan tolv, happy moment for sure alltså haha. Kom hem och kollade på det senaste OTH avsnitten som var lika bra som vanligt.
Nu har jag och Melinda precis varit ute i stormen och vi är dyngsura. Nu färgar hon håret BLONDT och snart kommer Hagge hem ifall ni ville veta haha.

Nu ska jag ladda upp lite bilder på Carolina så ni får se de snyggingen, sen när jag kommer hem kommer antagligen de andra bilderna upp som blivit tagna de andra dagarna jag inte skrivit.

Pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0