LOVE HAS A REASON, THERE'S A MEANING TO THE WORLD, WE'RE GIVING LOVE

Chill dag i skolan, författare som föreläste och sen skulle vi läsa noveller samt dikter som vi letat upp förra veckan. Sen dess så har jag idag bara rensat min garderob (woho) slängt allt jag inte använder, eller nja vi åkte och slängde det i sånna grejor istället för negerbarnens skull hehe. Åkte sen hem och hälsade på min kära mormor och morfar samt följde med mamma sen och handlade, möösigt.

Nu ska jag skriva klart min artikel sen hoppa ner i sängen och sova! hihihihihihihi hehheeheh höhöh hähää pusstja


Snäll storasyster som man är hjälpte jag också Oliver med läxan...
... haha nä men som Louise hade sagt ''nä men jag kunde gjort'' :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0