LOVE HAS A REASON, THERE'S A MEANING TO THE WORLD, WE'RE GIVING LOVE

Precis kollat klart på OTH, de senaste avsnitten har varit fullkomligt underbara. Marc Schwan påminner mig hela tiden om varför detta är min favoritserie.
Haley och Brooke käkar haschbrownies, Mouth, Julian, Skills, Nathan, Chuck och Jamie ute och campar, och såklart Clay och Quinn, gaaaaah super haha!!

Nu ska jag hämta mig cykel hos Melindas syster, sen sticka till maxi med Melinda och sen kolla på säsong 1 @ maaaah crib (kommer skriva så varje gång haha) men eftersom melinda antagligen läser detta när hon kommer hem så kan ju jag berätta att jag redan planerat att vi ska se prinsen och jag, som blivit min favvofilm. Hittade den här hemma i förrigår natt och jag har väl sätt den cirkus 6 gånger redan :D hehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0