SOMETIMES LOVE COMES AROUND

Sitter i skolan med Moa och Josefine och jobbar med engelskan, vi är asduktiga!
Har sprungit runt på maxi hela förmiddagen för att leta efter gula knappar, skiftnycklar, jultomtar och punkare som en uppgift till texten. Trodde det skulle vara roligare vilket det inte var. Sorligt nog var det den sista textlektionen i 1an men ska bli skönt med lite omväxling.

Kan också berätta att Moa hade en förhandsvisningsbiljett till New Moon ikväll men jag är så generös att jag gav bort den till Josefine i stället. Har ändå lovat mig själv att inte leka intresserad och se den på premiären då jag egentligen tycker the twilight saga är fullkomligt överskattaD.

Hehe jaja, ska till frissan sen för att klippa mig samt slinga håret vid fem tiden. Funderar på raklugg men jag är inte hundra eftersom luggen äntligen växt ut igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0