YOU DONT THINK

Var och kollade på innebandy igår med Melinda (och Alexandra kan man väl säga) sen stack jag och Melinda till statoil och handlade gotter sen när vi skulle cykla hem till Hagge så körde jag ner i en vattenpöl och eftersom det var en kant för att komma upp så störtade vi hahaha, precis som andra hade gjort så skyller vi på fredagen den trettonde.

Sen stack jag melinda och hagman hem till Minna och passade Santana, bra början att hunden rymde haha!!! sen kollade vi på ''på smällen'' vilket kändes som världens längsta film :o men vi somnade i alla fall och vaknade vid 3 halv fyra när Minna kom hem.

Har inte gjort ett vettigt skit i dag förrutom att nysa cirka 30 gånger och lyssna på musik. Har fastnat för en ny låt som jag hörde när Scarlett Johansson sjöng hos Ellen DeGeneres, hoho.

Nu blir det kanske filmkväll hos Polski med Emelie och Angelica...
får se om jag pallar, känner mig inte helt hundra.

Pusstja

SAKNAR SOMMAREN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0