AND START LIVING

HEHEHEHE tjajajajaoo!
Igår så gick jag upp jättesent om ni ville veta det, så gick jag och Melinda ut med henne lilla Akilles.
Droppade av honom vid maxi hos Max och Minna, sen vid fyra stack jag till frida.

Vid halv fem cyklade vi till Berga för att server på pensionärsfest, haha som vi dog :(((((( pengar fick vi i allafall!
Vid elva var jag hemma, drog på mig den vita skjortan, stor jävla skinnjacka, svarta krylliga håret, hatten, handsken, spetsiga skorna och sen stack jag och Melinda till Max och Minnas halloween fest (Eller ska jag säga Clark Kent och Barbie? hahah)

Hehe efter lite moonwalkande och sånt skoj så var jag melinda och max jätteduktiga att städa lokalen, med bra musik förstås! Vid fyra körde vi drive in, och sen satt vi på Dalhem och käkade våra Mcchicken samt Mcfeast!

Med andra ord så blev kvällen lyckad, haha trots svarta underfötter (hahahha nu kräker melinda)
Nu ska vi till väla och shoppa litta!! pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0