BLANDADENÖTTER13.86

Fett soft dag.
Stack till skolan (fan jag och snoopa kom i tid!! vi är bäst)
Hade matte i en halvtimme, eller nej vi ritade kaniner haha lönt
Gick på bio med klassen, soft. Dock tråkig film :((
Stack och käka med uttern och Snoopa, träffade Frida och massa andra fölk
Stack hem och somnade
Snoopa kom hem till mig

Så lagade vi äggröra och kollade lite stand up med Johan Glans. Några avsnitt av Eva och Adam. Sen såg vi Wild Child och lyssnade på musik hehehe fett chill

Nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig, fan utvecklingsamtal i morgon. orkar inte de :(

Pusstja

Haha måte ocskå säga att jag ser Rene Makondele överallt (en spelare i HIF) smygfottade honom i dag men det gick som det gick hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0