EVERYBODY'SWAITINGFORMETOARRIVE

Hallåj
vaknade as tidigt idag, suckersen där nere hade startat brasan där nere och eftersom jag har röret genom mitt rum knastrade det som ingenting annat, det resulterade då såklart att jag inte kunde sova längre och fick gå upp.

Gissa vad jag har gjort fram tills nu'rå? Gjort pärlplattshalsband så klart hahaha
men nu orkar jag inte längre så jag ska lira lite gura på Rockband.
I eftermiddag ska jag på fest hos min systers kille som fyller arton, hehe. Ni kan aldrig gissa vad jag gjort till honom
PÄRLPLATTSHALSBAND..haha surprise.

Känns som alla inlägg kommer fyllas med pärlplattshalsband, bara detta inlägget har jag skrivit pärlplattshalsband 4 gånger.

Bra låt? Fall Out Boy - Dead On Arrival (det vita mellanrummet är en länk hoho)

pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0