''FESTLIGT ANNA, DU DANSAR JU NÄR DU KAVLAR''

Min halvbrors flickvän kom precis hit så vi bestämde oss för att sno kanelbakandet från mamma, hoho.
Och fyfan vad jag har blivit mobbad, haha kan jag hjälpa att jag är sämst på att få kanelbullarna fina eller att Stefanie utbildar sig till kock så att hon är duktig på allt som har med mat att göra? nah :(

Nu håller i alla fall kanelbullarna på att jäsa så att vi kan sätta in dom i ugnen så jag ska spela rockband HOHO


Smsade Melinda:
Kommer du över på lite kanelbullar och varmchoklad, ta med dig matteboken så gör vi läxan också :)

Melinda svarade: Ah:) Det känns precis som karlsson på taket när Krister och Gunilla kommer hem till lillebror''

hahahhahahaha sött

Kommentarer
Postat av: meli

HAHAHAHHAHA KRISTER OCH GUNILLA

2009-10-05 @ 19:06:48
URL: http://mklf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0