HOLYMACARONI

Hemma från en mycket trevlig kväll, åkte dock hem tidigt för jag är trött trött trött och dessutom skulle jag och Melinda hitta på bus, men icke!
Istället så kanske jag ska börja ta igen alla IDOL-avsnitt jag missat under veckan, hallå?
Vem är kvar? Vem är inte kvar?
Ska ju faktiskt kolla på fredagsfinalen i Göteborg i December, hoho.
Känns inte som jag kan sitta där då och undra vem som är vem.
Mest känd är jag ju som nörd Anna och vet allting om allt och alla,
hade det varit förra året hade jag definitivt hoppat upp på scen och pussat lilla Robin Bengtsson.

Nog om det, jag har bestämt mig för att inte göra mer (hatar det jävla ordet som jag användt för många gånger här nu) ikväll så antingen blir det IDOL, en film (GOSH jag har ju inte sett veckans USA-avsnitt av Gossip girl eller 90210,shame on me) eller så somnar jag.

Pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0