NEWYORKNEWYORKNEWYORK

Lyssnar på just nu: Shontelle - Battle Cry
Jobbigaste skolämnet: Engelska, alltid gillat. Nu=Läraren=Suger=Tråkigt=Jobbigt
Favoritcafé: Waynes
Största som händer höst/vinter: IDOL i GBG än så länge
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina gröna brallor kanske hoho
Längd: Inte en jävla susning
Byter gärna garderob med: Ge mig P.Diddy's pengar så kan jag nog handla mig till en garderob alla andra önskar att dom hade :O
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart tror jag
Jag doftar: Hugo Boss
Byxa eller kjol? Bralla
Så många skor har jag: För många,tröttnar dock fort och köper nya istället
Du trodde att han skojade när han sa: Han?
Senast utlästa bok: ''För bra för att dö''
På Rasterna i skolan: Med Melinda i cigarettröken, borta på SPID eller i kafeterian. Kanske datasalen
Mitt rum kan beskrivas som: Svart och vitt
Mig själv med tre ord: Envis, Oftast glad haha(galen med andra ord) kissig
Jag ville bli när jag var liten: Delfinskötare som typ alla andra flickor, haha eller artist/skådespelerska
Pluggade på universitetet/högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Går media, hoho. Text kommunikation ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0