SNOKIPA

HALLÅ ALLA SNOOPAS!
okej, det finns bara två snoopas. The two and only hoho

Sitter här och ska börja på min novellanalys och äter clementiner i vanlig ordning.
Suttit typ en timme nu och laddat upp bilder sen i går på facebook.
Var på FCHs träning där dom skulle klä ut sig, haha sjukt ful Hagman var!! Kan sätta typ 50 spänn på att min granne kommer fråga varför hennes peruk luktar så mycket svett när jag lämnar tillbaka den, haha.

Skolan är som vanligt fett chill, det gillas verkligen.
Sen efter skolan i dag följde snoopa med mig hem och så gjorde vi mat hoho.

Imorgon kommer nog Frida till skolan, som hon sa att hon skulle (tror ju dock inte det blir av) eller hur Fradde? Men jag tror endå hon är sjuuuuk(are än vanligt)

Nu ska jag göra analysen så det inte blir att jag skiter iden och somnar, hhaha som vanligt
pusstja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0