SPICE UP YOUR LIFE

Har haft biljett till Michael Jackson This is it premiären sen dom släpptes nu.
Vet dock inte om jag kommer befinna mig på söder eller på Olympia i dag.
Vill hemskt gärna se filmen, men...Henrik Larsson spelar sin absolut sista match för Helsingborg idag (hemma då)
Åh, vet inte vad jag ska ta mig till :( haha. Är ju mest känd som Anna Larsson, Henrik Larssons största fan.
Ska jag bara missa hans sista match då? Jag kan gå dit första halvlek och sen åka på bio kanske?
Eller så tvingar jag med mamma till Borås den 1e November :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kommentarer
Postat av: matilda

hsahah knäppis

2009-10-28 @ 15:44:11
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0