THATWASWHENIRULEDTHEWORLD

Blev kören(haha) till Elvira igår vid 5, gick ner och handlade massor och skulle träffa Sandra, men hon kom med ett tåg senare så vi drog tillbaka till Elvira, började kolla på fotbollen och hade det mysigt sen kom Sandra och kollade klart matchen med oss, hihi. Sen drog vi till Johan i Bjuv, och vilket jobb det var att hitta hem :( haha fysören

Kom iallafall hem till slut och vid fyra tiden ska jag mamma och Sara på bio, och se FAME så klart, samtidigt som min halvpappa och lillebror ska kolla någon annan film i salongen brevid. Tufft!

Ser ut som en knarkad hora i mjukisbyxor nu så jag tror jag ska duscha hoho, sorry snoopa att jag inte kan följa med dig på innebandy, följer med nästa gång. DU SKA JU ENDÅ MED MIG PÅ HIF, REMEMBER? haha

pusstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0