TJAOOOOOO

- Innebandy med Melinda
- Marina kom, träffade Alexandra och Carolina hoho
- Jag och Melinda åkte hem till mig och kollade på min systers kattungar
- Döpte om kattungarna haha
- Hagman och Melinda stack
- Familjemiddag hahaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Hagman och Melinda kom igen

Så kollade vi på Spice Girls filmen samt skolstjärnorna från när vi var småttingar.
Efter det så rev jag upp hela mitt rum, haha vi satt och kollade på alla mina Henrik Larsson grejer som jag sparat sen många år tillbaka. Kollade massor med foton. Hittade läxor,scheman,redovisningar sen jag gick i 6an(!) haha
Hittade även min bortsprungna vante då jag trodde jag bara hade den ena. Det var inte vilka vantar som helst. Det var vantar från när vi åkt skidor med skolan för tre år sedan hahaha.

Nu ska jag sova är det tänkt, måste ju fan ta mig i kragen och städa i morgon, ser ut som f-a-n

pusstja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0