YOU GOTTA HIT THE FLOOR LET'S GET IT ON

Haaaallllåååååj!
Blev en trevlig kväll i Måndags, tyvärr inte mer än så hehe..
Var inte så mycket folk på tempel vilket gjorde det tråkigare än vad det hade kunnat vara.

Kollade på OTH hos Hagman sen med Melinda, sen så fick vi eller jag för oss att åka till Tivoli där det var 16+ kväll. Så vi stack hem till mig en sväng och gjorde oss i ordning och sen åkte vi hem till Aleksandra och förfestade lite.
Åkte ner och träffade Marina och stod i den jävla kön på tivvan, fy. Sen helt plötsligt kom inte folk utan biljetter in, så där stod vi. Sen åkte Melinda hem och när hon gjort det så kom jag och Frida in endå, haha typiskt. Det blev i allafall skitskoj till sist och mina fötter is d-e-a-d!

I måndags när jag kom hem från tempel vid tre, så väckte mamma mig 3 timmar senare och sa att jag skulle till tandläkaren WIHO -.-
Tack gode gud för att det inte blev någonting sådant idag, istället ska nog melinda komma hit istället och baka hoho.
Orkar inte lägga ut bilder här så dom kommer på facebook

Pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0