AND I MISS YOUR GINGER HAIR, AND THE WAY YOU LIKED TO DRESS

Sitter och lyssnar på musik á la Amy Winehouse, vill sola, men orkar inte gå dit by my self, så jag skiter nog i det.
I går vaknade jag vid 11, åkte med min mor och lillebror och lunchade hos Mats mamma på Olympia, sen till väla, handlade lite och stack hem. Var sen som sagt på Jutan och kollade när Goliath And The Giants spelade, sedan hängde vi bara i stan litegranna tills Nella skulle ta tåget hem till Kristianstad =P

Vet inte varför, men det går inte att ladda upp bilder i denna stund, så jag får väl slänga in några senare dåååå, för nu ska jag iallafall sola! Haha det blev visst så ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0