GIMMIE GIMMIE GIMMIE GIMMIE

Tjoooo alla fans. Hur har er helg varit? Min har varit suverän!!
Orkar inte gå in på detaljer riktigt, men det har i större del spenderats med Angelica..sen några andra på ett litet hörn. Förrutom att Angelica har umgåtts med min familj (inklusive mormor och morfar) när jag sov, att vi har ätit för mycket ananas samt för stora jordgubbar, spenderat för många 50lappar på ben&jerrys, haft Eva och Adam marathon, ansökt vänförfrågningar till alla i serien (och vissa har till och med accepterat) så har vi spelat in en musikvideo och skrattat tills vi dött.

Här är videon och nedanför den så kommer det bilder från olika dagar.


Linnea påväg till Norvalla, för att kolla/fotografera fotboll

Tulle på matchen

Linnea kollar määtch

Mötte Almir för någon dag sen ute på Dalhem ;)
Särah

Cyklade ner till gröningen

Emma och Linus

Hanna och Jimmy

Min granne Pierre hoho

Pada och Hannii

HavreSchade, alltid lika sexig
Somsagt...

Danne

Angelica

Danne och Emma

Krillebooi

Gustav när vi cyklade hem från skolan hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0