GOT ME LIKE OMG, IM SO IN LOVE

Hejsanhoppsan Karlsson!
Är nyss arriverad från Hagmans place.
Vaknade vid 1tiden av att någon tarrade mig med telefonsamtal och sms, det var Melinda som ville påminna mig att jag skulle fotografera Helsingborg City FC's match. När jag hade pratat klart vände jag mig om och där var det tomt, sov inte Angelica över hos mig i natt? Haha jo, men hon hade dragit vid 10 för hon skulle iväg. Tokstolle ;)

Cyklade och mötte Melinda och Hagman och sen vidare till Norvalla. Fotograferade lite och sen resten av tiden spelade jag och Hagge fotboll på planen brevid deras plan.
Efter matchen (som de dessutom vann) så var jag tvungen att ta lagbilder samt profilbilder, ASPINSAMT! haha, dog nästan, och sedan gick vi till Aktiverum så jag kunde sola litta.

15 minuter senare satt vi på cyklarna igen, gick inom maxi och handlade glass och lite sånt, sen drog jag hem och grillade med the family och någon timme senare satt jag på hojen igen hem till Hagman där jag precis kommit hem ifrån. Vi harrrrr.......spelat massor med innebandy (jag och mel vann FAKTISKT!!!) och fotboll, samt fotograferat, målat på marken och blås såpbubblor, redigt trevligt!

Om det går idag så kommer jag nog ladda upp lite bilder HHHIHI
seeeedäääär, det gick att ladda upp


Kommentarer
Postat av: meli

blåsbubblor!

2010-04-26 @ 08:37:58
URL: http://mklf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0