i'm not gonna let you down, i'm not gonna mess around

Kass dag, vädret bara jävlas med en hela tiden så man blir så jävla deppig. Har inte gjort ett skit i dag mer än att kolla på vänner och druckit färskpressad apelsinjuice. Blir nog ett par avsnitt Cougar Town nu och sen ska jag väl fortsätta med att göra ingenting.

Igår kväll var i allafall en bra kväll. Innan emofesten satt vi på en bänk i Ödåkra och snackade med ett par nattvandrare i cirkus en timme. Dom var inte bara ett par nattvandrare, utan även ett par förövrigt. Riktiga pärlor, sådana människor gillas. Inte för att dom nattvandrar utan för deras underbara personligheter. Hehe.

(P.s Moa!! Du kan ju inte börja morgonen med att smsa att Britney har dött? Förstår du hur länge jag låg kvar i sängen imorse och tänkte djupa tankar? Haha inte självmord då alltså utan ... ja jag vet inte hur jag ska formulera mig, men you get it hahaha! D.s)

Melinda har tydligen skrattat för sig själv högt när jag gick på att Rosanna driver falsksanning, duh. Jag är en dum sill och alla kan lura mig vart dom vill!

Till någonting helt annat måste jag bara berätta att min favorithund flyttar hem snart, han blev inte vår iallafall. Och jag kommer sakna det lilla livet. Chico. Chici Chicilito. MC Chicko. Chico Nuggets. Kär hund har många namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0