JOEL KINNAMAN

Eftersom vi inte gör så mycket mer än att kolla på I Taket Lyser Stjärnorna just nu så kan jag väl berätta vad jag har gjort hela dagen, för det är jag ändå rätt duktig på.

Först så vaknade jag av att ingen var hemma mer än min sovande syster och eftersom ingen öppnade dörren när det plingade så öppnade Olivers idiotkompisar ytterdörren själva, hur moget? haha. Så jag agerade bitch och skällde lite på ungarna.
Sedan kom min mor hem och Angelica hade vandrat hit. Så vi alla tre gick bort till Aktiverum och solade litta. På hemvägen så gick vi inom maxi och handlade saker så jag kunde laga middag till folket. Så vi kom hem, lagade middag och sen kollade vi lite på Eva och Adam. Vid sju stack herrskapet iväg för att kolla när Anders och hans band spelade och de är fortfarande borta, skönt hehe. Och eftersom vi passat min lillebror så har vi myst med honom. När jag gick ut på baksidan innan hade han skrivit med asfaltskritor ''Jag älskar dig Anna'' Haha så jävla söt. Nu har det lilla livet gått och lagt sig och vi kollar som sagt på film. Den är rätt kass. Boken är mycket bättre. Kommer somna vilken sekund som helst så skitsamma vilken film vi kollar på.


Och på tal om film så är det helt sinnesjukt så snygg den här människan är!!!!!!!!
och varför går det att ladda upp bilder på den här datorn men inte den andra? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0