MONSTER

Har varit och tagit årets första dopp på drottninghögsbadet och det var asvarmt!!
Skulle till maxi med sture och så blev jag assugen på att bada, så vi hoppade över stängslet och stängslet över stängslet och så badade jag. Sture bangade ofcourse, haha.
Nu har jag snackat skype med Anton, Eric och deras vän. Fast snackat och snackat, min mic fungerar inte så jag har skrivit och dom har snackat, hehe. Sen lämnade dom två sistnämda och Anton satt och pratade med sig själv, haha jävla tönt! :D

Nu ska jag lägga mig i bingen och läsa litta och sen sussa, vi höres.

Justja! HIF vann ju idag också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt sjukt, 9 jävla matcher och inte en enda förlust. Henrik Larsson måste känna sig helt knäckt, stackaren. Kul också att denna bilden vill laddas upp men inte några andra bilder, cpdator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0