NOTHING YOU CAN COMPARE TO YOUR NEIGHBOURHOOD HOE

Tisdag: Var som sagt och kollade när Helsingborg FC City spelade, fotograferade lite, sen stack jag och Linnea hem till moi och mös.

Yesterday: Var i skolan, fick sluta tidigare så jag promenerade hem, var inom Dalhemsskolan och hämtade min lillebror. Senare cyklade jag och Angelica ner till gröningen (henne cykel är sämst så ni vet) och umgicks med lite folk eftersom Hanna fyllde år (grattis!!). Träffade nya roliga människor som jag spelade fotboll med (samt granne Pierre och Numerasnällblatte93)
Cyklade hem sen när det började bli kallt och jävligt och så mötte vi upp min gamla dagispolare Krille Bagge på Dalhem för att ta igen lite, det var juuuu ett tag sedan!

BILDER KOMMER SENARE NÄR JAG KOMMER HEM FRÅN SKOLAN! najs bajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0