SOMEBODY TOLD ME THAT YOU HAD A BOYFRIEND THAT LOOK LIKED A GIRLFRIEND

Såja..nu har ni fått lite bilder att vila ögonen på, för jag vet att ni är här inne och kikar varje dag även om jag inte skriver hehe :)
Nu ska jag fortsätta med att kolla på Eva och Adam samt säga alla repliker högt innan dom hinner säga någonting.

|Här kommer även lite ursäkter jag brukar använda för att inte behöva städa mitt rum. Synd bara att min mamma kommer läsa det sen, haha!|

+ Ha gärna en vän sovandes över en hel helg, då kan du bara säga att du städar när hon/han har gått. + Ha ashög musik på, på datorn, så hör dom inte om du sitter där eller städar. + Sätt på en film, säg att du måste kolla klart. Föräldrarna vet ju själva hur det är att bara avsluta en film mitt iallt. + Hjälp till med maten samt dukningen, sitt sedan kvar en stund och prata med familjen efter middagen. + Om din mamma ska hem till sin svärmor för att kolla så att hon lever (om svärmor nu råkat ha på hemtelefonen i 6 timmar så det tutar upptaget varje gång man ringer), erbjud din mamma ditt sällskap och cykla med henne till Olympia för att kolla efter. + Ta en dusch + Säg att du har läxor att göra innan + Och den klassiska...''Jag gör det sen''

Kommentarer
Postat av: cassandra

haha,lätt bäst

2010-04-19 @ 18:06:35
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0