STOP CALLING STOP CALLING I DON'T WANNA TALK ANYMORE

Godkväll damer och herrar!

Gårdagen såg ungerfär ut såhär:
Vaknade
Promenerade bort till aktiverum med Sture och solade
Placerade mig i soffan och kollade på Bois-Degerfors (Är ju definitivt inte boisare, men Mr Larssons första match som tränare så var lite tvungen, grattis till vinsten hehe)
Anders, Annika, Viktor och Elin hälsade på
Åkte hem till Evelina (där Casse också var)
Thaimat från Ringstorp
Evelina tappade en vinägerflaska rätt ner i golvet
En glasskärva åkte rätt in i min tå
Blödde
Skulle gå i från köket
Ttrampade på en glasskärva
Försökte få ur den utan något vidare bra resultat
Stack till maxi och handlade film
Hem till Sjöstrand igen
Kollade El Clasico
Skrek
Barca vann
Kollade på filmen vi köpte
Helena kom hem
Skulle ta ut cyklarna
En jävla ryss stod vid andra sidan dörren när vi skulle ut och skrämde oss
Mitt hjärta stannade
Vi cyklade till Maria Park/Pålsjö (vid Henkes hus hoho) halv tre på natten för att hämta cigg till Helena i kolonin
Cyklade hem lika snabbt som dit
Helena opererade mig
Lärde Helena göra ljud med läpparna
Somnade alldeles för sent

Den här dagen såg ungefär utsåhär:

Vaknade
Åt frukost
Skulle kolla Camp Rock
Somnade om på soffan till klockan 4(!!)
Tror att Evelina njöt av att hon kunde sitta vid datorn ostört så länge eftersom hon inte väckte mig
Mamma kom och hämtade mig
Mormor och morfar var på besök
Och sen dess har jag inte gjort ett skit, haha antar att det är vad söndagar är till för.
Nu ska jag duscha och imorgon är det skola! Framkalla bilder på foto, det gillar vi!

Lilla Elin, haha Angelica ''När börjar du på skolen?''



Kommentarer
Postat av: Annika Svensson

Awe, vilken liten prinsessa ;)

2010-04-26 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0