IIIIIIINNN NEEEEWWW YYAAARRRK

Hej människor.
Är hemcyklad nyss från skolan där jag gjorde mediekunskapsprovet, fick VG! hehe


I onsdags firade vi Angelicas födelsedag med att grilla och sådant i Kojak. Mycket angenämt.
United åkte ur CL, surt. Men vad gör det om hundra år?
Åkte sen hem med Fradde och den andra Anna'n =)

Gårdagen börjades med att redigera bilder på Fotolektionen i 4 timmar. Trevlans. Sedan var det Svenska och Engelska, Eric skrämde skiten ur mig, jag ska hämnas. Efter skolan stack jag till kulturpunkten på Dalhem, träffade Emely där så vi lånade förstärkare av Helsingborgshem som vi tänkte använda ikväll, hehe!!
Sedan gick vi till lokalen med förstärkare och grejer, Emely råkade röra dörren till kopieringsrummet så att larmet gick, haha. Drog hem till Hanna sen en lite stund och umgicks ;) update: var ju med melinda sen också haha

Ikväll blir det att jag går på fest, på Dalhem. Naice. Bilder från resterande dagar kommer väl kanske så småningom.. när jag orka sätta mig vid den stationära datorn såattsäga, FYI så hatar jag att lägga in bilder på laptop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0