VI ÄR PÅVÄG, VI ÄR PÅVÄG, MOT ETT SM-GULD, VI ÄR PÅVÄG, NÄR VI TAR DET VET JAG EJ, HUR VI TAR DET KVITTAR MIG, ALLT JAG VET ÄR ATT HIF ÄR PÅVÄG

Hola guapas! Idag fick vi sluta efter samhällsprovet. Somvanligt ger Ewa oss tusen sidor att plugga på, så pluggar man som ett djur och sen när vi väl ska göra provet är det på cirkus 10 frågor...hmm! Fast vi gillar Ewa ändå..

Efter skolan stack jag och mel upp till maxi och köpte ananas sticks(nu vet jag att du är avundsjuk Angelica) och jordgubbar. Sen satt vi bara och chillade på Dalhem centrum och Hagman kom förbi och joinade oss.
Sen drog vi oss bort mot Dalhemsskolan och Hagge hjälpte mig med fotoläxan, sen hjälpte vi honom med hans projektarbete eller vad han nu kallar det.

Om vi ska sumera gårdagen var den fett värd. För att komma till Knutpunkten var vi tvunga att gå igenom MFF supportrarna utanför Harrys. Det var väl lite över hundra stycken parasiter där och när vi gick igenom så bildade dom en slags ring och skrek åt oss (berodde på HIFhalsduken) och när vi kommit ut ur massan så berättade Hagman att dom hade spottat på mig haha, hur moget? iallafall.. så drog vi och lunchade på graffiti sen ;)

Efter lite väntande så kom äntligen Amelia och vi åkte till Olympia. För att vara helt fullsmockat så fick vi ändå bra platser. Straff för Malmö efter 3 minutas, Gashi kvitterar 5 minuter senare och innan första halvlek tog slut så var vi ännu ett mål rikare. HIF ägde inte bara röv på att göra mål utan hela spelet var fantastiskt, bra jobbat gubbar! Vi är fan fortfarande obesegrade!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Usher och börja redigera massor med bilder till fotoläxan, hehe sen ska jag upp till Aktiverum och köpa mig ett solkort för 350 riksdaler, det ni! Kommer vara brunare än Pa Dembo Touray sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0