AND I WONDER IF YOU KNOW, HOW IT REALLY FEELS, TO BE LEFT OUSIDE ALONE

HELLO MATES!
För ett år sedan i dag satt jag på Oasen och åt fondue med Frida och hennes föräldrar, asmys hade vi hehe och detta året har valentines-day spenderats med Melinda och även Hagman och Almir på slutet.

Vi har även fixat lite nytt material till vår musikvideo och imorgon är det dags för redigering.
Marina tycker även att jag ska göra fler mp1a-videosar så det kanske kirras i morgon hihihehehöhöhehe

Nu ska jag slänga in lite gummiband i käften så att jag förhoppningsvis snart kan ta av min räls (tack gode gud om den tas av innan sommaren) och sen tänkte jag sova. Första lektionen i morgon är matte, pepp? nej
_____________________________________________________________________________
Bättre än att snooza på morgonen, bättre än ett par nyrakade ben i joggingbyxor
då är du fan bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0