HEAL THE WORLD, MAKE IT A BETTER PLACE, FOR YOU AND FOR ME AND THE ENTIRE HUMAN RACE. THERE ARE PEOPLE DYING, IF YOU CARE ENOUGH FOR THE LIVING, MAKE IT A BETTER PLACE FOR YOU AND FOR ME





Hade en mysig kväll i går på mezo men Melinda. Stack hem sen och kollade på My Sisters Keeper och den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den. Grät en liten skvätt, sen pluggade(!!!!!!!!) jag och somnade gott vid 5(!!!!!) tiden.

Även om jag somnade sent (eller ska vi säga tidigt? haha) så vaknade jag vid ett tiden och sen dess har jag bara väntat på Melinda. Nu ska hon snart komma hit och vi ska göra enchiladas =P


Kommentarer
Postat av: Inte Magnus i alla fall

=P

2010-02-26 @ 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0