I WANT TO GET AWAY, I WANNA FLY AWAY, YEEEAAH

Haha detta inlägget som förövrigt är världshistoriens längtsta egoinlägg är mest för att jag har tråkigt och mest för att det finns folk som säger ''du står ju alltid bakom kameran, du måste ju vara med på lite bilder'' ...haha här har ni dom bilderna!

Fast på alla bilderna är det inte bara jag haha som tur är!
Lilla Elin är med, Viktor och min lillebror Oliver..bilderna när vi är alla 4 är tillsammans är när vi gjorde fruktsallad (tvungen att berätta för den blev så jävla god :D)

Update: fan!!! glömde ju skriva att lille vovven också är med, och han är fan det sötaste!! (jag vet också att samma bild kan komma två gånger men det är inte med mening :(


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahah att du pallar anna:d

2010-02-07 @ 12:12:05
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0