LOOK INTO MY EYES, WHAT DO YOU SEE? NOT JUST A COLOUR, LOOK INSIDE OF ME

Niiiiszccezce kväll hos Amelia! Vi spelade tjejsnack och vilken lya dom hittat alltså, fett fräsig.
Marina är mytoman, så att ni alla vet så satt hon på mcdonalds och åt mat istället för att vara hemma och packa som hon skrivit på sin blogg..det är fan illa!!
Sanningen kommer alltid fram i slutändan lilla gumman..du är härmed MADDAFAKKING BUSTED!!!!!!!!!!!!!

Haha fan vad jag kryddar, känner mig som en skvallerblogg..ska nog ta och göra en och bara skvallra om Marina! Speciellt nu när hon åker till Thailand (eftersom hon är blatte kommer hon bli asbrun och jag kommer bli aslack)

Helt plötslig har jag tillägnat ett helt inlägg åt Marina, snällt va?? Ha det bra i Taiwan Bettan så ses vi när du blivit blek igen, eftersom jag inte står ut med att se dig brun

Create myspace graphic with Gickr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0