SO SOMEBODY RAN OUT, LEFT SOMEBODY'S HEART IN A MESS, WELL IF YOU'RE LOOKING FOR LOVE, HONEY I'M TOUGHER THAN THE REST



En sådan här tjusig tröja som HM har börjat sälja nu äger jag inte..för vet ni vad?
Jag äger numera en äkta Bruce-tröja som är köpt från Born In The USA-turnén 84-85 (TACK PELLE!!!!)
Förrutom att den luktar ålderdomshem är den totalt skitsnygg och den hära Pelle som jag fått tröjan av har träffat The Boss himself, avis? nänä inte det minsta........

Pelle har även skänk en affisch samt ett hårt kort och så har jag fått låna den fina tavlan med Bruce's autograf (som han då fick när han träffade honom)
Pappa om du läser detta, hoppas du är avundsjuk och känner att vi också måste träffa Bruce!! Blir du avundsjuk så hoppas jag att vi inom 10 år sitter på en Springsteen konsert, dricker vars en öl (öl är disgusting,men bara för att det ska vara liksom) och sjunger falskt till Hungry Heart..


Det var lite svårt att ta en bättre bild på baksidan eftersom webben inte har någon självutlösare

Och så är jag så taskig att jag inte visar hela framsidan på tröjan men den ser ut nästan likadant som HM tröjan(fast snyggare såklart) och på min tröja står det Bruce Springsteen and the E-street band

Jättesött väh, men nu ska jag gå och lägga mig och drömma lite om ingen mindre än Bruce...förhoppningsvis ser han då ut som för 20 år sedan hiehiehehi



Kommentarer
Postat av: Magnus

har samma tröja <3

2010-02-17 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0