STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR

För någon vecka sen var det en man som blev knivhotad samt rånad på sina nycklar, samma dag hittade jag och Linnea ett par nycklar här på området.
Igår så kom mannen som blivit rånad med en bukett tulpaner, för det var tydligen hans nycklar vi hittat, haha ändå soft.

Spenderade förövrigt min lediga dag igår hos min far. Stack hem vid 6 och skulle egentligen till Åstorp men hade en supermysig kväll med snoopa istället, hehe brukar inte vara skönt att vara ute mitt i natten, när det dessutom är snöstorm utan jacka. Men i natt var det =D

Nu ska jag, Melinda och Ärtan åka till väla och göra av med lite stålar, heheeEEEEEeEEeEe3333EE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0