WE'RE JUST FRIENDS, WHAT ARE YOU SAYING?

Mötte upp Melinda igår och var ute en stund.
Sen gick vi hem till mig och hade inte så mycket för oss så det blev att vi drog till Olympia och var med Eric och Anton. Vi gick sedan ner i stan, åkte lite hiss, träffade lite folk, sen drog killarna hem, sen drog Linnea hem som vi träffade där och vi bestämde oss för att ta 520an hem..vilken var typ dumt gjort, haha. Har nog aldrig varit på en buss som varit så fullproppad, till och med polisen kom hehe (två killar ville att dom skulle ta oss :(). Men det blev i allafall en trevlig bussresa med trevliga människor (vissa övertrevliga som bara knackade en på axlen och började prata), och sen råkade jag trycka på fel hållplats där ingen annan skulle av, och det  blev ju lite pinsamt haha, och sen när vi väl skulle av så kom vi knappt av! Men med lite teamwork så funkade det!! Fett bra är vi

Ska träffa Melinda snart igen tro jag, sen veddd jag icke vad som händer (eller fötter) resten utav kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0