VILL HA SOMMAR SÅ ATT JAG KAN..

.. åka till malmö och shoppa loss

..ha picknick på stranden med underbara människor

..röka vattenpipa hela natten

..för att sedan tjuvbada på hålan

..grilla på gröningen och äta så mycket jordgubbar att dom växer ut som finnar sen

..vakna varje morgon och cykla bort till Frida sen spela beach boll i hennes pool med hon och hennes far

..sitta i trädgården och chilla

..ha ännu mera picknick på stranden

..komma hem till Frida och höra att hon åkt av hästen, vilket resulterar att hon får äta jordgubbe med sugrör hahahaha

..dansa med pensionärer på Dalhems fritidsgård

..åka till tennisveckan i Båstad

..åka till Landskrona karnevalen

..Lyssna på bra Live-musik

..samla alla fina vänner först sen åka ner och ha asskoj på festivalen


..mysa i stadsparken

..vara med Frida på ÖB och leta USA-muggar men att det slutar med att hon tjuväter

..stå och vänta på bussen utan att frysa

..träffa nya söta vänner

..åka till Olympia och kolla på mina favoritpojkar

..sova på studsmattan

..chilla i Kojak

..vara hos Frida på hennes födelsedag med hennes släktingar (läs:Fabian som spelar i NHL! Fett tufft)

..äventyra med min äventyrare

..festa med mina vänner


..sitta och snacka massa skit och spela kort

..åka till danmark

..festa lite mer med mina vänner



..och så mycket mer, men dom bilderna ligger på den externa hårddisken och den orkar jag inte koppla in, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0