ANNABENOVIC

hEhE tJa!
Sitter i skolan och har engelska, fast egentligen har vi inte engelska idag men det blev så ändå så får vi sluta tidigare på torsdag :D!
Melinda frågade precis hur många rader jag skrivit om Martin Luther King, svaret är inga. Jag kommer få IG. Blir utslängd från skolan, bo på gatan och sälja mig lite då och då så jag kan käka lite baugette på gröningen (citat av Sandra Hrnja)

I fredags: Var somsagt på HD med klassen, vilket var skoj. Jag och Marina var skitduktiga journalister och det slutar med att puckot snodde mina hörlurar och jag fick cykla hem utan musik!:(
På kvällen stack jag på fest i Ödåkra med Frida,Anna,Linnea och Josefine -bilder kommer sen hehe
Trevlig kväll, och alltid skoj att Fridas kusin var där och är kopiöst lik hennes far, läskigt :(

I lördags: Tillbringade dagen hos min far, med Sara och räkan. Åkte sen hem till Hagman och kollade på Benknäckargänget med Hagge, Alexis och Melinda såklart!!

I söndags/igår: Fritt inträde på FCH så jag och Melinda drog dit och kollade lite innebandy...skoj? nah inte speciellt


Kommentarer
Postat av: Chelinka

Men du måste hålla med om att det finns godare maträtter ;)

2010-01-20 @ 19:16:46
URL: http://chelinka.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha så mycket låtar har man inte koll på ju!

2010-01-20 @ 21:10:40
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0