DET FINNS TVÅ SJÄLVKLARA SAKER I LIVET. DEN ENA ÄR ATT INTE FÅ DET MAN ÖNSKAR OCH DET ANDRA ÄR ATT MAN FÅR DET!


Ja nu skulle jag börja skriva men eftersom bilder ska upp väntar jag en timme tills Paradise är slut, jag återkommer ....

...MEN NEJ CIMON FICK JU INTE ÅKA UT!!! GAH
Iallafall var dagens OTH-avsnitt så sjukt skoj, speciellt Haley :D
Orkar inte skriva mer så det kommer bilder, haha ''mycket text i mina inlägg''









och så har vi iPhone-bilderna i samma kassa kvalitet som alltid:

besök på helsingborgs dagblad

tycker om att fotografera mina fötter, har väldigt stora stortåar också men jag antar att de inte heter stortå för ingenting

ica kortet fyllde 20 år så maxi bjöd på tårta (den nya ica reklamen där de gör parodi av gina tricot är förövrigt klockren)

jag fottar mig själv i en väldigt smutisg spegel

folk gör sig redo för att kolla film i arenan

alla skrattar åt matilda...som vanligt :D

moa och melinda kollar notting hill

väntad på melinda när hon var på dass


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är du orättvis ;(

2010-01-27 @ 09:32:39
Postat av: Matilda

bästa klassen ever!

2010-01-27 @ 17:10:43
URL: http://matildacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0