HAVE YOU EVE LOOKED AT A PICTURE OF YOURSELF WITH A STRANGER IN THE BACKGROUND? THAT MAKES YOU WONDER HOW MANY HAVE PICTURES OF YOU


Paradise Hotel om en kvart sen tänkte jag somna till säsong två.
Vår film blev klar idag på rörlig bild och den blev askul när all musik samt specialefftekter var på plats :) Slutade 16.10 precis som varje Måndag och sen drog jag ner i stan med Amelia och solade i fall ni ville veta

Imorgon kommer det nog massor med bilder från idag samt mobilbilder jag fört över men inte orkar ladda upp här nu (p.s idag är det oth i usa vilket resulterar jag kan se det i morgon!! drama drama drama kommer det bli nu när taylor och david är tillsammas d.s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0