MEHEHE

Igår: Åkte hem till Eleonor (hennes riktiga hem, haha). Satt och spelade Yatzy och drack energidrickor, som numera kostar 4 för 20 på Hemköp! Sen promenerade vi ner till Fria Bad och Angelica&Eleonor kvälls-badade med min granne Wilma, hoho. Sen kom Eleonors mamma och hämtade oss, körde till kolonin, grillade god mat, åt, drack, spelade spel och hade deep-talk. Vid 3 var vi hemma hos Tanja och somnade där.

Vaknade i morse och promenerade hem, hämtade strandgrejer, åkte till väla för Eleonor skulle ha shorts, sen körde vi direkt ner till stranden och nu har vi nästan precis kommit hem. Om en halvtimme ska jag och Angelica befinna oss hos Frida/Fradde/Fraddi/Fredde/Freddy (kärt barn har många namn) för grillning. Vi ska somsagt grilla, sen tänkte vi spela lite spel, lyssna på bra musik, kanske ta ett dopp i Fridas pool och dricka god cider! Nu ska jag smörja mitt brända, fjällande huvud och sen beger vi oss till Kollebergagatan.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0