COME ON BABY TURN THE LIGHTS OFF

För någon vecka sedan var det säsongsavslutning för One Tree Hill säsong 7. Såklart så strulade min dator och ville inte ladda ner rätt avsnitt. Sen dess har jag inte orkat bry mig, men idag tog jag tummen ur röven och såg det.
Gud vad jag grät. Sen grät jag lite till. Och ännu mer. Störbölade gjorde jag när alla ställde sig upp för att Julian kom in i salongen. Sen tog tårarna slut och jag skrattade röven av mig. Sen blev Quinn och Clay skötna och tårarna kom tillbaka. Förhoppningsvis var det bara en såkallad ''Cliffhanger'' som Lena alltid snackade om på Mediekunskapen. Hur sjuk hade inte Marc Schwahn varit annars om han precis tar livet av Haleys mamma och nu hennes syster? Duh, så dum är han nog inte. Förhoppningsvis.

Nu sitter jag i allafall och lyssnar på Lady Gaga (vad annars?) och ska hoppa in i duschen. Sedan ska jag korsa Silvåkra och bosätta mig hemma hos Sture. Hon ska fixa mitt hår inför skolavslutningen i morgon, for what it's worth. Och sen fem över nio ska vi sitta bänkade i hennes säng för att kolla South Park. Oh gud, det är så himla roligt!! Haha. Dör lite varje gång jag ser på det.


Ett klipp från avsnittet. Världens finaste Brooke och Julian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0